Řídící pracovníci ve zpracovatelském průmyslu

Místo výkonu práce: Hlinsko POŽADAVKY: Střední vzdělání s maturitou (všeobecné, odborné), praxe v oboru řízení kvality a školení základních nástrojů kvality výhodou (ideálně v AUTOMOTIVE), samostatnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, AJ na komunikativní úrovni, ŘP skupiny B, PC v rozsahu Microsoft Office, orientace v technické dokumentaci, ochota učit se novým věcem. Náplň práce-řízení a odpovědnost za úsek kvality, provádění interních auditů produktů a procesů, aktualizace příručky kvality, posuzování 8D reportů od dodavatelů, kontrola určování příčin neshod, reporting nekvality do systému WorldFavor, administrace týkající se produktových certifikací (UL,VDE,EAC) atd. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Služební vozidlo, notebook, mob. telefon, smlouva na rok, poté na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění, přátelský kolektiv. První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase Po - Pá 7,00 - 14,00 hod, nebo přímo na provozovně v čase Po - Pá 7,00 - 14,00 hod.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?