Pracovní náplň:- každodenní komunikace s českými a zahraničními zákazníky- příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do ERP systému- vystavování cenových nabídek pro zákazníky- tvorba a aktualizace krátkodobých a dlouhodobých prodejních výhledů- tvorba podkladů pro kalkulace prodejních cen, jednání o prodejních cenách- sestavovaní a vyhodnocování obchodních KPI- spolupráce se všemi odděleními napříč společností- řešení Ad-hoc úkolů- účast na zahraničních služebních cestáchPožadujeme:- VŠ, SŠ, ekonomický/obchodní směr výhodou- výbornou znalost anglického nebo německého jazyka vzhledem ke každodenní ústní i písemné komunikaci- všeobecný ekonomický přehled, orientaci v obchodním prostředí- dobrou znalost nástrojů MS Office, zejména MS Excel a MS Outlook- přirozenou autoritu, přesvědčivý ústní a písemný projev, "pro zákaznický" přístup- samostatnost, flexibilitu, efektivitu při práci- ochotu učit se novým věcem, schopnost rozlišit priority- pečlivost, důslednost, spolehlivost- řidičské oprávnění skupiny BZaměstnanecké výhody:- dobré platové podmínky a firemní benefity- 25 dnů dovolené- odměna za odpracované roky- dotované stravování- perspektivní práce v rozvíjející se zahraniční společnosti- odborné zaškolení- příjemné pracovní prostředí- pružná pracovní doba- 13. plat