Obchodní referenti

Pracovní náplň:
- každodenní komunikace s českými a zahraničními zákazníky
- příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do ERP systému
- vystavování cenových nabídek pro zákazníky
- tvorba a aktualizace krátkodobých a dlouhodobých prodejních výhledů
- tvorba podkladů pro kalkulace prodejních cen, jednání o prodejních cenách
- sestavovaní a vyhodnocování obchodních KPI
- spolupráce se všemi odděleními napříč společností
- řešení Ad-hoc úkolů
- účast na zahraničních služebních cestách
Požadujeme:
- VŠ, SŠ, ekonomický/obchodní směr výhodou
- výbornou znalost anglického nebo německého jazyka vzhledem ke každodenní ústní i písemné komunikaci
- všeobecný ekonomický přehled, orientaci v obchodním prostředí
- dobrou znalost nástrojů MS Office, zejména MS Excel a MS Outlook
- přirozenou autoritu, přesvědčivý ústní a písemný projev, "pro zákaznický" přístup
- samostatnost, flexibilitu, efektivitu při práci
- ochotu učit se novým věcem, schopnost rozlišit priority
- pečlivost, důslednost, spolehlivost
- řidičské oprávnění skupiny B
Zaměstnanecké výhody:
- dobré platové podmínky a firemní benefity
- 25 dnů dovolené
- odměna za odpracované roky
- dotované stravování
- perspektivní práce v rozvíjející se zahraniční společnosti
- odborné zaškolení
- příjemné pracovní prostředí
- pružná pracovní doba
- 13. plat

Plat od:
28 000 Kč
Pracoviště:
Dačice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.04.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Papežová
384350330; 702288005
kristyna#papezova|gaudlitz-group#com






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti umění a kultury jinde neuvedení

PlzeňDivadlo Josefa Kajetána Tyla,
od 10 230 Kč

Instrumentalisté

PlzeňDivadlo Josefa Kajetána Tyla,
od 9 293 Kč

Obchodní referenti

PrahaCZECH DOORS a.s.
od 37 000 Kč

Zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

HavířovTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Obchodní referenti

BřeclavOSTRATICKÝ, spol s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.