Odborní asistenti v administrativě

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : XUÂN LINH PHAM, e-mail: Phxu291090@gmail.com

znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou

• Organizování pracovních cest (letenky, ubytování).
• Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů.
• Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání.
• Zajišťování občerstvení při jednáních managementu.
• Zajišťování kancelářských potřeb.
• Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky).
• Komunikace se správou budovy.
• Péče o návštěvy.
• Komunikace s obchodními partnery.
• Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.
• Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.
• Správa vstupních karet.
• Správa firemních vozidel.
• Vedení pokladny.
• Vykonávání dílčích administrativních prací, archivace dokumentů.
• Vystavování a evidence faktur a celních dokladů.

Plat od:
28 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
XUÂN LINH PHAM
Phxu291090|gmail#com







Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.