Učitelé na středních školách a konzervatořích pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Škola je zřízena pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami.
Potřebné je vzdělání v oboru speciální pedagogika a znalost v oboru malířské a natěračské práce, klidná povaha, ŘP skupiny B.
Nabízíme: dotovanou stravu - příspěvky z FKSP.
Plat závisí na dosaženém vzdělání a praxi. Možnost zvláštního příplatku a osobního ohodnocení.
E-mailový kontakt.

Plat od:
32 000 - 38 000 Kč
Pracoviště:
Domažlice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.11.2023
Obor a Profese:
Mistr odborné výchovy
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Mazancová
379 422 310
reditelstvi|zs-oshtyn#cz






Podobné nabídky práce

Učitelé odborného výcviku (kromě pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami)

Žďár nad SázavouStřední škola obchodní a služe
od 30 500 Kč

Učitelé odborného výcviku (kromě pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami)

Mladá BoleslavIntegrovaná střední škola, Mla
33 000 - 37 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?