Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Kateřina Šeflová, tel.: 604 201 052, e-mail: katerina.seflova@fjordbohemia.cz


Náplň práce:

zadávání dat do PC a interních systémů a jejich správa
administrativní podpora koordinátora výroby
příjem objednávek od zákazníků společnosti, kontrola, popř. úprava jejich zadání ve spolupráci s manažerem výroby
administrativní příprava interních výrobních zakázek
správa skladového hospodářství vstupních surovin a produktů na úseku výroby
zpracování a reporting výrobních dat, rozpracované výroby, hotových zakázek
aktivní účast na schůzkách úseku výroby
vedení a kontrola odpovídající výrobní dokumentace a záznamů
spolupráce na neustálém zlepšování pracovních procesů a činností
dodržování hygienických, bezpečnostních, protipožárních a sanitačních předpisů souvisejících s provozem skladu a v souladu s legislativními požadavky a požadavky IFS a HACCP


Požadavky:

velmi dobrá znalost práce na PC
MS Office, SAP výhodou
vysoká orientaci na detail, analytické schopnosti, flexibilita, schopnost okamžitého rozhodování, organizační schopnosti, silné komunikační a vztahové dovednosti, orientace na zákazníka, analytické schopnosti
jazykové znalosti na pokročilé úrovni čeština, angličtina


Nabízíme:
práce na hlavní pracovní poměr
odpovídající finanční ohodnocení
možnost profesního růstu
produkty za zvýhodněné ceny
po zapracování, práce systémem krátký - dlouhý týden
dobrou dopravní dostupnost
stravenkový paušál 100,- Kč/den



Zaměstnanecké výhody : 5 týdnů dovolené

Plat od:
24 000 - 27 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.10.2023
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Šeflová
604 201 052
katerina#seflova|fjordbohemia#cz







Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?