Všeobecní administrativní pracovníci

Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; možnost navýšení pracovního úvazku až na 25hod./týdně.

Náplň práce:
administrativní práce na pobočce Pošty Partner - jednoduché poštovní služby jako např. příjem/ výdej poštovních poukázek, listovních zásilek, balíků apod.

Požadujeme:
spolehlivost, komunikativnost, znalost práce s výpočetní technikou, bezúhonnost

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz

Plat od:
7 987 - 12 313 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Darina Miková
darina#mikova|zmgroup#cz







Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?