Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Náplň práce:
Komunikace s našimi zákazníky v Německu, Velké Británii, České a Slovenské republice (telefon, e-mail)
Příjem a zpracování servisních požadavků
Organizace dojezdu servisního technika
Přímá spolupráce v rámci servisu s dalšími kolegy a servisními partnery na našich evropských pobočkách
Požadujeme:
Aktivní znalost německého jazyka alespoň na úrovni B2 a anglického jazyka na úrovni B1, znalost češtiny C1 nebo rodilý mluvčí
Prozákaznický přístup
Organizační schopnosti
Ochotu pracovat na směny 7,5 h denně
Zkušenost ze zákaznického servisu je pro Vás výhodou, nikoli podmínkou
Nabízíme:
Příjemné pracovní zázemí mezinárodni expandující společnosti
Aktivní využití cizích jazyků na denní bázi
Motivující finanční ohodnocení úměrné náročnosti pozice a Vašim zkušenostem
Dotované stravovaní
5 týdnů placené dovolené
Další placené volno až 5 dní ročně za odpracovanou dobu
Možnost práce z domova 30%, v případě větší dojezdové vzdálenosti až 90%
Možnost zkráceného pracovního úvazku – min. 60% plného úvazku
Příspěvek na životní pojištění / penzijní spoření
Věrnostní prémie za odpracovanou dobu
Podporu v dalším vzdělávání (jazykové kurzy)
Příspěvek na dětské letní tábory
Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
Zdarma očkování proti chřipce
Místo výkonu práce: České Budějovice
Je to pozice přesně pro Vás? Tak nám prosím pošlete svůj životopis i v německém jazyce.

Více volných míst najdete na www.hauser.cz

Plat od:
40 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Erika Nová
+420388404345
erika#nova|hauser#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

Karlovy VaryKokiska s.r.o.
od 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

SemilyHOYA Lens CZ a.s.
od 21 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Karlovy VaryZákladní škola Hroznětín, okre
21 700 - 31 800 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.