Náplň práce:Komunikace s našimi zákazníky v Německu, Velké Británii, České a Slovenské republice (telefon, e-mail)Příjem a zpracování servisních požadavkůOrganizace dojezdu servisního technikaPřímá spolupráce v rámci servisu s dalšími kolegy a servisními partnery na našich evropských pobočkáchPožadujeme:Aktivní znalost německého jazyka alespoň na úrovni B2 a anglického jazyka na úrovni B1, znalost češtiny C1 nebo rodilý mluvčíProzákaznický přístupOrganizační schopnostiOchotu pracovat na směny 7,5 h denněZkušenost ze zákaznického servisu je pro Vás výhodou, nikoli podmínkouNabízíme:Příjemné pracovní zázemí mezinárodni expandující společnostiAktivní využití cizích jazyků na denní báziMotivující finanční ohodnocení úměrné náročnosti pozice a Vašim zkušenostemDotované stravovaní5 týdnů placené dovolenéDalší placené volno až 5 dní ročně za odpracovanou dobuMožnost práce z domova 30%, v případě větší dojezdové vzdálenosti až 90%Možnost zkráceného pracovního úvazku – min. 60% plného úvazkuPříspěvek na životní pojištění / penzijní spořeníVěrnostní prémie za odpracovanou dobuPodporu v dalším vzdělávání (jazykové kurzy)Příspěvek na dětské letní táboryPříspěvek na sportovní a volnočasové aktivityZdarma očkování proti chřipceMísto výkonu práce: České BudějoviceJe to pozice přesně pro Vás? Tak nám prosím pošlete svůj životopis i v německém jazyce.Více volných míst najdete na www.hauser.cz