Obchodní ředitel/ka

Vaše náplň práce
  • budování a řízení obchodního oddělení
  • strategické řízení obchodu v ČR a zahraničních pobočkách
  • naplnění obchodní strategie společnosti
  • řízení týmu prodeje
  • pravidelné reporty obchodních výsledků strategickému vedení společnosti
  • realizace optimalizace procesů obchodního oddělení a spolupráce na optimalizaci procesů uvnitř společnosti
  • rozvíjení vztahů se stávajícími klienty a zajištění obchodní činnosti pro vyhledání nových zákazníků
  • návrh obchodních cílů, motivace, hodnocení pracovníků svého oddělení a soustavná péče o jejich rozvoj

Váš profil
  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • obchodně zaměřená osobnost s prokazatelnou obchodní praxí a řízením týmu - min. 5 let, výhodou je obor potravinářství nebo příbuzný
  • strategické myšlení orientované na zvyšování výkonu, tah na branku, zdatný komunikátor a vyjednavač
  • pokročilá znalost AJ

Naše nabídka
  • nabízíme pozici člena TOP managementu
  • zázemí a perspektivu ve stabilní české společnosti
  • příjemný kooperativní kolektiv
  • služební automobil i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook
  • dobré finanční ohodnocení
  • bohatý benefitní program: 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní/životní připojištění, cafeterie
  • nástup možný ihned
  • lokalita pracoviště: okres Přerov

 

 

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.