Technici elektronici přístrojů, strojů a zařízení

Místo výkonu práce: Okružní 1131/34, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: třísměnný provoz (Po-Pá). Požadujeme: ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou (obor elektro), znalost AJ nebo NJ výhodou, znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, schopnost týmové spolupráce, výborné znalosti práce na navíječi výhodou, organizační a komunikační schopnosti, smysl pro pečlivost a pořádek, vstřícný přístup, praxe v oboru výhodou. Nabízíme: přátelské prostředí, podpora při práci, stabilní práce na hlavní pracovní poměr, nadstandardní příplatky, práce v čistém prostředí, 4 týdny dovolené ročně, přátelský kolektiv, férový přístup. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Plat od:
19 500 Kč
Pracoviště:
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
23.04.2024
Obor a Profese:
Optik
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martin Franta
603395204
m#franta|kaysermotor#cz






Podobné nabídky práce

Optometristé

VyškovOPTIKA SLAVKOV s.r.o.
od 42 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti oční optiky

PoděbradyDR. OPTIK s.r.o.
od 33 000 Kč

Optometristé

PoděbradyDR. OPTIK s.r.o.
od 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti oční optiky

Zábřeh na MoravěSoftCare, s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Technici v oblasti vysílání a audiovizuálních záznamů

KlatovyStar's Enterprise s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?