Obchodní referenti

Vyrábíme festovní nábytek pro nemocnice, školy a firmy. Jsme 100% česká firma a zakládáme si na tom. Stejně jako na zaměstnávání lidí se zdravotním postižením, držení dohod a letitých vztazích se zákazníky.
Hledáme samostatného obchodníka se zaměřením na vybavení interiérů. Nejde o navolávání a aktivní oslovování "cizích" firem, ale o zpracování poptávek a práci se stávajícími zákazníky a lidmi, kteří navštíví pardubický showroom.
Vaší úlohou je dobře zobchodovat poptávky, výzvy do tendrů, výběrových řízení na vybavení pro firmy (kanceláře, jednací místosti), školy (sborovny, ředitelny, jídelny, šatny), zdravotnická zařízení (ordinace, čekárny, sesterny). Jde nám o to, aby se navržené interiéry, doporučené vybavení lidem líbilo, dobře se jim tam pracovalo a aby si rádi pozvali návštěvu.
Hledáme:
- Dvě uši a jednu pusu. Protože naslouchání je základem úspěchu. Stejně jako umění obhájit a "prodat" svou práci a práci kolegů návrhářů.
- Rádce, nikoli prodavače, protože radši od zákazníků slyšíme "a jo, to mi nedocvaklo" nebo "to je super nápad" než "no to jsem si naběhl".
- Sběrače - sběrače potřeb, nápadů, trendů. Protože na jejich základě připravíme nové produkty a služby.
- Trochu praktika, trochu technika. V nábytku se už trochu orientujete, umíte načrtnout prostory, rozmístění nábytku, získat správné podklady pro nacenění.
- Cestovatele. Budete jezdit za klienty po celém Česku.
K obchodnické práci se u nás pojí také: péče o přidělené VIP zákazníky; občasná obchodní jednání u nich i u nás; spolupráce při vyřizování poptávek, občasných reklamací, příprava nabídek; spolupráce na tištěných katalozích; pomoc a konzultace příchozím zákazníkům na showroom; spolupráce na cenotvorbě.
Je to různorodá práce, nudit se nebudete, poznáte spoustu lidí a míst.
Za co jsou u nás lidé rádi:
Volí si cestu, my dáváme cíl. Mikromanagement se u nás nenosí. Říkají, co si myslí a ostatní jsou za to rádi. Koučování - kdo zná, ten ví, kdo nezná, může využít. Zlepšováky vítáme, stejně jako rozvojové chyby, na rozdíl od těch diletantských. Peníze - nadstandardní výplata a vždy včas, i v této době, protože hypotéka, sunar ani dovolená nepočkají. Pěkné čisté prostředí, moderní stroje - retro nevedeme, kromě Kofoly a Esíček. Dovolená podle sebe, vy víte nejlíp, kdy chcete odpočívat, my vám do toho nemluvíme.
Pracovat budete v novém showroomu v Pardubicích na Dašice ulici, na full-time.
Zaměstnanecké slevy a stravenkový paušál.
První kontakt e-mailem.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radka Lumande
778 484 964
personalistika|jp#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

TřinecMEPAC CZ, s.r.o.
25 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

PříbramCLA Distribution, s.r.o.
12 000 - 14 000 Kč

Obchodní referenti

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Obchodní referenti

JaroměřREKO s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

KroměřížHARKO s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
33 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.