Reklamační referenti

Náplň práce:
Hledáme německy hovořícího spolupracovníka do malé strojírenské výroby na vypisování a evidenci reklamačních protokolů a komunikaci se zahraničním partnerem – na částečný úvazek.

Pokud by ovládal kontrolu malých montážních dílů, tak i na plný úvazek

Zaměstnanecké výhody: Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
Příspěvek na stravování a dopravu (vzdálenost nad 15 km)

Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 6:00-18:00

Plat od:
20 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Odhadce
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Hlava Vladimír
603 819 154
kvhlava|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Likvidátoři

PrahaDEFEND INSURANCE HOLDING s.r.o
od 38 000 Kč

Reklamační referenti

LitvínovPEDDY Group s.r.o.
od 27 000 Kč

Reklamační referenti

PrahaINTERSERVIS LIBEREC s.r.o.
od 176 Kč

Reklamační referenti

Nový BorAPLED s.r.o.
23 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.