Baví tě komunikovat s lidmi? Láká tě prostředí stabilní firmy s přátelským kolektivem? Hledáš práci, ve které se nebudeš nudit?Pokud ano, tak čti dál. Na pozici Specialista zákaznické péče pro e-shop hledáme nového parťáka/parťačku, který nám pomůže rozesílat balíčky sporťákům z Ukrajiny a bude vstřícně odpovídat na jejich otázky. Co tě u nás čeká?" Příjem, zpracování a vyřizování objednávek" Komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem a přes soc. sítě)" Kontrola plateb a účetních dokladů" Spolupráce s dopravními společnostmi" Práce v s ERM a CRM systému" Úzká spolupráce s kolegy napříč celou firmouCo čekáme my od tebe:" SŠ vzdělání výhodou" Do you speak english? Alespoň jako začátečník" Komunikační a organizační schopnosti jsou tvou silnou stránkou a příjemné vystupování jakbysmet" Dobře si rozumíš s PC - MS Office (Word, Excel, Outlook aj.)" Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost ti rozhodně nejsou cizí" Dokážeš se časově přizpůsobit" Trochu stresu ti náladu nepokazíZa co získáš body na víc:" Máš zkušenosti s obdobnou pracovní pozicí nebo s prací v e-shopu" Znáš prostředí aplikace Microsoft Teams" Vyznáš se ve sportovním sortimentu a poznáš rozdíl mezi pálkou a raketouCo můžeš očekávat ty od nás?"" Příspěvek na stravu 100 Kč/pracovní den" 13. plat" Extra dny dovolené navíc - až 25 dní ročně" VIP ceny na produkty, Multisport, školení" Pozitivní a přátelský kolektiv" Možnost kariérního růstu v rámci našeho e-shopu SPORTOVNA