Security administrátor - IT (80 - 150.000 Kč)

Hledáme vášnivého jednotlivce, který nám pomůže s IT security v rámci greenfield projektu.
*Návrh bezpečnostní architektury
*Řízení kontrola a nastavení cloudového prostředí
*Vytvořením moderní finanční instituce v Cloudu
*Komunikace s ostatními týmy napříč celou společností

Plat od:
80 000 - 150 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Práce na ŽL, Práce na dohodu
Podmínky:

*Zkušenosti s projektovým řízením v oblasti bankovnictví, IT/IS nebo kybernetické bezpečnosti,
*Technické znalosti (v oblasti IT nebo sítí), schopnost plně porozumět požadavkům/standardům kybernetické bezpečnosti a přinést odpovídající řešení,
*Znalost procesů kybernetické bezpečnosti, zejména Identity and Access Management, správy klíčů a jejich úložišť,
*Praktické zkušenosti s IT infrastrukturou, hlubokou znalostí MS Windows, Linux a sítí,
*Zkušenosti s provozem a konfigurací nástrojů SIEM a Vulnerability Management,
*Dobrou orientaci ve standardech CIS a NIST a zkušenostmi s Cloud Computing (Azure, AWS, Oracle),


A pokud znáš jeden ze skriptovacích jazyků, tak se ti to bude u této pozice hodit

Bonusy:

*Nabízíme práci na velmi zajímavém novém projektu
*Možnost využít vlastní produkty za zvýhodněných podmínek
*Flexibilní pracovní dobu
*Home-office
*Zajímavé finanční ohodnocení


A spoustu dalších benefitů.....

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IS/IT: Správa systémů a HW: IT Security Specialist, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Tanja Poppová
+420 601 366 308
t#poppova|jobscontact#cz





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.