Řídící pracovníci v oblasti telekomunikačních činností

V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: personalni@naitigo.com
nebo volat na tel.č.: 703 609 392 v době PO-PA od 9,00 - 15 hod. a domluvit pohovor

Nabízíme - pracovní dobu 8-16:30 hod., mzdu 25.000,- - 45.000,- Kč, různorodost a rozhodně ne nudu, práci v kanceláři na ranní směny, volné víkendy, zaškolení a podporu v začátcích

Požadujeme - pohodového a komunikativního člověka, praxe s vedením týmu výhoda, nikoliv však podmínka, ochotu neustále se vzdělávat a umění předávat to svému týmu


Plat od:
25 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Chomutov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.04.2024
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilona Egydyová
703 609 392
personalni|naitigo#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

Kutná HoraÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.