Účetní všeobecní

Náplň práce: zpracování a zaúčtování došlých faktur; vystavení faktur; účtování cizí měny; bankovní výpisy, pokladní doklady, cestovní náhrady, další účetní doklady; agenda DHM, kontrolních hlášení, spolupráce při přípravě k dani z příjmu PO, zpracování uzávěrek, reporting, statistiky.
Požadavky: znalosti na úrovni SŠ (ekonomické zaměření výhodou); ŘP sk. B – aktivní řidič; pokročilá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel); Znalost NJ výhodou, nikoliv podmínkou; všeobecný přehled, samostatnost a iniciativa, flexibilita; odpovědnost a spolehlivost.
Požadavky: manuální zručnost; práce s měřidly výhodou; flexibilita, samostatnost.
Zaměstnanecké výhody: týden dovolené nad rámec ZP; příspěvek na dojíždění; Cafeteria; příspěvek na dovolenou, Vánoce; kurzy německého jazyka; odměny za pracovní jubilea; zvýhodněné stravování v areálu společnosti, aj.
Kontakt telefonicky ve všední dny 8:00 - 15:00 hodin, e-mailem nebo osobně.

Plat od:
30 000 - 38 000 Kč
Pracoviště:
Český Krumlov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2023
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Bc. Petra Mejdrechová
734 256 003, 380 301 323
p#mejdrechova|dittrich-greipl#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci kalkulací, cen a nákladů

PlzeňMiroslav Růžička
od 30 000 Kč

Účetní všeobecní

NáchodWIMEX s.r.o.
od 57 000 Kč

Fakturanti

Jindřichův HradecPrůmyslové a Zemědělské Stavby
od 21 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

OstravaUNIKASSET, spol. s r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Účetní finanční a investiční

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
32 000 - 39 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.