Specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií

Kontakt:Petra.stulova@sap.com

" Poskytovat řešení složitých technických problémů, které ovlivňují obchodní procesy zákazníků a jejich schopnost obchodovat prostřednictvím aplikací SAP Ariba.
" Dodržovat klíčové ukazatele výkonnosti, zejména smlouvy o rychlosti odezvy a cíle produktivity, a zajistit, aby byly mimořádné situace nebo kritické obchodní problémy vyřešeny co nejrychleji a nejefektivněji.
" Prokazovat vysokou úroveň odborných znalostí funkcí produktu; pokračovat v rozvíjení klíčových dovedností v oblasti produktů v návaznosti na uvolňování nových inovací.
" Vytvářet články znalostní báze a dokumenty Wiki.
" Vytvářet opravy kódu, spolupracovat s architekty řešení a týmem inženýrů
" Spolupracovat s dalšími interními multifunkčními a globálními týmy.
" Koučování a mentorování nových zaměstnanců a dalších inženýrů podpory s cílem pomoci jim zvýšit jejich odborné znalosti produktu a produktivitu.
" Udržuje a dodržuje plán osobního rozvoje s využitím formálních plánů školení a znalostí.
" Další povinnosti podle individuální dohody

Plat od:
50 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2023
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Štůlová
Petra#stulova|sap#com







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.