Pracovníci pro zadávání dat

Kontakt: e-mail: kontakt@sabilco.cz

Na pozici administrativní pracovník/-ce hledáme do našeho kolektivu novou kolegyni / kolegu. Očekáváme komunikativnost, schopnost samostatného rozhodování, ale i týmové práce, pečlivost a spolehlivost, znalost MS Office (Excel, Word).
Komunikace se zahraničními klienty, zpracovávání objednávek ze zahraničí, administrativní práce.
Jazyky: Angličtina, Arabština, Španělština, Švédština podmínkou
Předchozí praxe v administrativě vítána
Zájemci zašlou strukturovaný životopis ( CV ) na e-mail

Plat od:
22 000 - 26 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.04.2023
Obor a Profese:
Operátor
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ahmed FEHID
777 526 846
kontakt|sabilco#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci pro zadávání dat

PrahaSpráva uprchlických zařízení M
od 25 000 Kč

Pracovníci pro zadávání dat

OstravaStřední umělecká škola, Ostrav
20 000 - 23 000 Kč

Operátoři počítačů pro vkládání dat

OtrokoviceMDP GEO, s.r.o.
30 000 - 36 000 Kč

Operátoři počítačů pro vkládání dat

VyškovMamed s.r.o.
od 19 000 Kč

Operátoři počítačů pro vkládání dat

PrahaJdunato s.r.o.
4 800 - 7 000 Kč

Operátoři počítačů pro vkládání dat

Praha-západFM ČESKÁ, s.r.o.
od 28 804 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.