Fakturanti

Náplň práce: vystavování faktur za dodávané zboží - inventarizace zboží - vyřizování reklamací - poskyto-vání kvalifikované poradenské činnosti a komplexnějších informací zákazníkovi - spoluvytváření a správa (aktualizace) webových stránek internetového obchodu - elektronická komunikace se zákazníkem, poskyto-vání informací - nákup a prodej zboží a služeb přes internet - přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování - komunikace se skladovými pracovníky ohledně výdeje zboží - přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží – příležitostně řidič dodávkového vozu – dovoz zboží od dodavatele a jeho expedice do vlastních prodejen i velkým odběratelům – montáž dodávaného nábytku u klienta. Požadavky: praxe na obdobné pozici výhodou, znalost skladového hospodářství, bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, výborné organizační a komunikační dovednosti, dobrá znalost práce na PC, orientace na výkon, proaktivní přístup, pracovitost a smysl pro pořádek! Zázemí dobře fungující rodinné firmy,sleva na nákup zboží,bonusy za překročený měsíční obrat a mnohé další.
Životopisy zasílejte na email: galar@svicky.info

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.12.2022
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jaroslav Galář
608708254
galar|svicky#info






Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti účetnictví

TřebíčBENTELER Business Services CZ
od 34 000 Kč

Účetní všeobecní

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
50 000 - 65 000 Kč

Fakturanti

TřebíčTREPON, a.s.
21 000 - 24 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

OlomoucPaMPO, spol. s r.o.
35 000 - 42 000 Kč

Úředníci v oblasti účetnictví

TřebíčBENTELER Business Services CZ
od 32 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
33 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.