Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací

Kontakt: e-mail: jobs@aspiro.sk Práce v týmu na business projektech a podpora v řízení v dohodnutých oblastech projektu; návrh, realizace a prezentace řešení před týmem, resp. klientům; komunikace a práce s manažery klienta při tvorbě a implementaci řešení; intenzivní seberozvoj v oblasti byznys poradenství; zapojování se do recruitingových aktivit firmy; administrace projektů podle standardů mezinárodních institucí; participace a dohlížení nad implementací projektů. Zaměstnanecké výhody: variabilní složka na základě půlročního hodnocení výkonu a výsledků společnosti, notebook a mobilní telefon s neomezeným použitím včetně datového roamingu; 5 týdnů dovolené; přímá spolupráce s manažery významných firem na zajímavých byznys projektech; práce v malých efektivně fungujících týmech; intenzivní koučink od zkušených manažerů a partnerů společnosti; série profesionálních školení zaměřená na rozvoj manažerských dovedností; perspektiva rychlého kariérního růstu až po úroveň partnera společnosti; flexibilní pracovní doba se zaměřením na výsledek ne odpracovaný čas

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 65 012 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaBoBaek Europe, s.r.o.
od 42 000 Kč



Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 38 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 65 012 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?