Specialisté podpory podnikání, správci projektů

- Řízení projektu ve všech jeho fázích - inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, - prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření.
- Stanovení časového a finančního plánu realizace projektu.
- Sestavení, vedení a řízení projektového týmu.
- Koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech.
- Řízení komunikace v projektu, podpora a motivování členů projektu k efektivnímu výkonu. - řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu.
- Řízení kvality projektu, včetně kontroly hygieny a bezpečnosti práce.
- Spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu.
- Řízení změn v projektu.
- Kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami.
- Reportování stavu realizace projektu.

Místo výkonu práce: Zlínský kraj, celá Morava
http://www.michlovsky.cz/kariera

Zaměstnanecké výhody:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Kvartální odměny dle dosažených výsledků
- Firemní vůz i k osobním účelům
- Další vzdělávání v rámci firmy i mimo ni
- Přímý vliv na zkvalitnění postupů a služeb
- Marketingovou a obchodní podporu
- Slevy na nakupovaný materiál, půjčení firemních vozidel a další benefity

V případě zájmu kontaktujte e-mailem nebo telefonicky (7:30 - 17 hod.).

Plat od:
30 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Pavel Kocourek
776 701 700
kocourek|michlovsky#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?