Obchodní náměstci (ředitelé)

OBCHODNÍ NÁMĚSTEK / NÁMĚSTKYNĚ ŘEDITELE
CZ-ISCO 12211 Obchodní náměstci (ředitelé)

- PP na dobu určitou, nástup 1.10.2019, ukončení 30.9.2020 flexibilní pracovní doba
- Náplň práce: prodej sortimentu zemědělské techniky Gomselmaš, budování evropské sítě obchodního zastoupení
- Požadujeme: dobrá znalost tuzemského i EU trhu se zemědělskou technikou, znalost AJ slovem i písmem, Běloruština a Ruština slovem i písmem, ŘP B, znalost práce na PC,možnost dlouhodobých pracovních cest po EU i mimo EU, předchozí práce v mezinárodních společnostech výhodou
- Nabízíme: mobil, PC, později os. vozidlo
- Životopis zasílejte na e-mail: gomselmash.cz@gmail.com (p. Škaryd)

Plat od:
37 000 - 55 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2019
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michal Škaryd
495 436 956
info|gomselmash#eu






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Obchodní náměstci (ředitelé)

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 150 000 Kč

Obchodní náměstci (ředitelé)

ZlínMGM COMPRO s.r.o.
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?