Místo výkonu práce Pardubice. Vaší náplní práce bude: - vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz apod.) - zajišťování emailové korespondence a chatu - administrativa v interním počítačovém systému Hledáme člověka, který má: - plynulou znalost němčiny slovem i písmem - bude prověřena zaměstnavatelem - dobrou znalost práce na PC - bude prověřena zaměstnavatelem - časovou flexibilitu (linky jsou v provozu 7-21) První smlouva na dobu určitou v délce 1 rokuZaměstnanecké výhody: stravenky, 25 dní dovolené, jazykové kurzy, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonusy za věrnost/doporučení nového zaměstnance První kontakt telefonicky nebo e-mailem - pracovní dny 8:00 - 16:00 hod.