Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje autorizovaný architekt, kterému byla
udělena autorizace pro odbor územní plánování nebo bez specializace oboru podle zvláštního právního předpisu.
2. dosažené vzdělání
a) vysokoškolské – uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců
praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě
b) vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní
plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky
odpovídající praxe
c) vysokoškolské vzdělání v dalších oborech souvisejících s územním plánováním, jejichž seznam určí ministerstvo prováděcím právním předpisem a nejméně 3 roky
odpovídající praxe
d) připouští se i vyšší odborné nebo střední s maturitou ve stavebním či technickém směru
nebo oboru s územním plánováním (např. regionální rozvoj a veřejná správa) a nejméně 5 let odpovídající praxe
znalosti oboru:
- znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části
územního plánování především:
- zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění
pozdějších předpisů
- zákon č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke
stavbě (zákon o vyvlastnění) ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 186/2006 Sb., o změně některých zákonů souvisejících s přijetím stavebního
zákona a zákona o vyvlastnění ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ve znění
pozdějších předpisů.....a další
3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost) - výhodou
4. Jazykové znalosti - základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
5. Praxe - Praxe při výkonu územně plánovacích činností či ve veřejné správě výhodou
8. Další znalosti, dovednosti a předpoklady: dovednost pracovat na PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR; výhodou je znalost práce s grafickými programy (tvorba a ukládání údajů do GIS)
Nabízíme: pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty; příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
platovou třídu odpovídající druhu práce: 10. platová třída
lhůtu pro podání přihlášky : do 24. května 2024
místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo
prostřednictvím pošty
adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2,
Týn nad Vltavou, 375 01.
Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo na

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaEvangelical Layman´s Church Cz
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad OrlicíPfeifer a spol., s.r.o.
28 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (iso)

PříbramTechnické služby města Příbram
od 24 100 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkSVĚT OKEN s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

JeseníkTAMBOV, s.r.o.
28 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoReproGenesis a.s.
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.