Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

První kontakt telefonicky (v pracovní dny mezi 7:30-16:00 hod.).
Pouze pro OZP.
Nástup možný ihned.

Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby s invalidním důchodem dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracovní doba bude domluvena dle časových možností uchazečů (práci je možné vykonávat dopoledne i odpoledne; případně jen některé dny v týdnu).

Náplň práce: úklid kanceláře, společných prostor a soc. zařízení.
Uchazeč/ka o zaměstnání kontaktuje zaměstnavatele nejdříve telefonicky (735 171 157) a domluví si schůzku - nechodit osobně na adresu místa výkonu, kontaktní osoba se tam nenachází.






Plat od:
7 000 Kč
Pracoviště:
Brno-venkov
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
11.06.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martin Dudák
735 171 157
martin#dudak|bartonapartner#cz






Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

ChebWaldorfská základní škola a ma
od 18 900 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Nový BorKateřina Stejskalová
od 14 175 Kč

Pomocníci v kuchyni

BenešovVyšší odborná škola a Střední
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

BohumínHauslerova servis s.r.o.
od 10 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaANNAVI PRAG s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.