Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky

Nástup možný IHNED.
Náplň práce: zpracování účetnictví několika účetních jednotek, spolupráce při zpracování účetní závěrky, spolupráce při vedení projektů od ÚP (např. projekt Záruky pro mladé, …), spolupráce při vedení projektů z Evropské unie (dotace na vzdělávání), zařizování akreditace školení pro lékaře, další administrativní činnosti
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, práce v účetním programu Pohoda - výhodou, ne podmínkou, praxe na pozici účetní 2 roky - výhodou, ne podmínkou, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, loajalitu)
Pozice vhodná i pro absolventy.
Nabízíme: práci na plný úvazek, zázemí kvalitní značky, přátelský tým, příjemné pracovní prostředí, možnost dalšího odborného růstu, firemní benefity.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (07:00 - 15:30).

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.04.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Denisa Holomková
464 007 803
holomkova|oftex#cz






Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Fakturanti

Nový JičínPiešťanský X-Force a.s.
23 000 - 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PísekKD Haus s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Fakturanti

ŘíčanyIES spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Mzdoví účetní

PlzeňÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?