Pokladníci v prodejnách

Místo výkonu práce: Chrudim

Prodej zboží, obsluha, vybalování a vystavování zboží, přejímka, uskladnění a aranžování zboží, komunikace se zákazníky, dodržování hygieny a bezpečnosti práce.
Vstřícnost, spolehlivost, příjemné vystupování, ochota učit se novému.
Práce s penězi, pokladní systém, vystavování dokladů pro zákazníka.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky, doplňkové penzijní pojištění, rekreace, bezúročné půjčky,odměny, sick days, další mzda.
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase 7:00 - 15:00 hod., nebo e-mailové adrese.

Plat od:
19 300 Kč
Pracoviště:
Chrudim
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Pokladní
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Iveta Jedličková
739593048
jedlickova|jednotahlinsko#cz






Podobné nabídky práce

Pokladníci v prodejnách

PrahaMINH TIEP, s.r.o.
od 9 000 Kč

Týniště n. o.: brigádník/ce

139 - 150 KčTýniště nad Orlicífajn-brigady.cz

Pokladníci v prodejnách

ChrudimJednota, spotřební družstvo Hl
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.