Úředníci cestovních kanceláří a agentur

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování. Požadujeme: - minimálně SŠ vzdělání s maturitou - ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu - orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu - znalost práce na PC - základní znalost angličtiny - příjemné vystupování, týmový duch - znalost rezervačního systému výhodou Nabízíme: - příjemný kolektiv - příjemné pracovní prostředí - zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme) - zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let - dobré platové ohodnocení První kontakt na e-mail. adrese: blansko@invia.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

Jindřichův HradecSport Ticket Travel s.r.o.
od 32 000 Kč

Pracovníci cestovního ruchu (kromě průvodců)

Karlovy VaryASTRA SPA s.r.o.
od 24 000 Kč

Pracovníci cestovního ruchu (kromě průvodců)

DěčínJUDr. Josef Janů
30 000 - 35 000 Kč

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

PrahaEVROCOMP, spol. s.r.o.
od 22 000 Kč

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

PrahaETCON TRAVEL s.r.o.
21 300 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.