Odborní asistenti v administrativě

Náplň práce:
administrativní činnost pro firmu v oblasti získávání dotací,
řádně vést administrativu projektů (řídit dotační administrativu),
aktivně spolupracovat s úřady (po dobu dotačního programu),
dbát na hlídání ukazatelů dotačních programů,
dbát na hlídání termínů dotačních programů,
připravovat zprávy nadřízeným o stavu jednotlivých dotačních programů,
mít na starost administrativní přípravu při auditu (kontrole) státními institucemi.

Požadujeme:
SŠ vzdělání - ekonomického (podnikatelského) zaměření,
dobrou uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet
-webové stránky),
schopnost týmové spolupráce, zodpovědnost a pečlivost,
organizační schopnosti,
časovou flexibilitu.

Výhodou (není podmínkou):
zkušenosti se získáváním firemních dotačních programů,
znalost angličtiny na komunikativní úrovni.

Nabízíme:
možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, měsíční bonus za docházku.
Nástup možný od 2. 5. 2024. Způsob kontaktování zaměstnavatele: strukturovaný životopis na e-mail: sd@dyntec.cz. Kontaktní osoba pro uchazeče: Helena Zlochová, telefon: +420 608 950 208.

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Litoměřice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Helena Zlochová
608 950 208
sd|dyntec#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?