ZÁKAZNICKÁ PODPORA| S NJ A AJ

Komunikace v AJ a NJ pro Vás není problém? Rádi se staráte o zákazníky a máte zkušenosti na obdobné pozici? Tak mi o Vás dejte vědět!

Jako člen týmu zákaznického servisu budete:

- komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu a emailu
- zpracovávat zákaznické objednávky (příjem, kontrola stavu, expedice apod.)
- řešit případné reklamace a přání zákazníků
- pracovat na PC (administrativa, cenové nabídky, doprava, zákaznická data aj.)
- spolupracovat s ostatními odděleními
- aktivně přispívat k zákaznické spokojenostiZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- komunikace v němčině a angličtině na výborné úrovni - denně ústní i písemná - NUTNOSTÍ!!
- profesionállní vystupování a komunikace (email, telefon)
- praxe na PC - MS Office
- praxe se SAP - výhodou
- aktivní přístup k řešení případných problémů
- týmovost

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- školení a kurzy
- řada zaměstnaneckých benefitů (např. 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování)
- důchodové pojištění

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Pracovník podpory zákazníků
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Macakova#406882203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.