HR BUSINESS PARTNER | JEVÍČKO | SLUŽEBNÍ AUTO

Máte již prokazatelné zkušenosti v oblasti HR? Hledáte výzvu a nebojíte se nových projektů? Angličtina pro Vás není problém?

Pak hledám právě VÁS!

Do výrobní firmy v Jevíčku hledáme HR BUSINESS PARTNERA!

Vaší náplní práce bude:
- nastavení a zastřešení veškerých HR procesů
- být partnerem TOP managementu v HR problematice
- HR strategie a projekty
- náborové procesy, administrativa apod.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Pardubický kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici alespoň 5 let
- zkušenost z automotive prostředí výhodou
- AJ pro každodenní komunikaci

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 25 dní dovolené
- služební automobil
- možnost kariérního posunu
- další systém benefitů

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
HR Bussines Partner
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Olomouc (GR)
(+420) 584 108 780
M#Barta#406843203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.