Ostatní specialisté v sociální oblasti

Charakteristika vykonávané práce: administrace účelově určené dotace na financování běžných druhů a forem sociálních služeb ze státního rozpočtu včetně zpracování podkladů pro předložení žádosti kraje o poskytnutí dotace, poskytování konzultace při podávání žádostí o poskytnutí dotace, hodnocení žádostí o dotaci předkládaných poskytovateli sociálních služeb, výpočet dotace jednotlivým sociálním službám, administrace smluv a jejich zveřejňování, vyplácení finančních prostředků, finanční vypořádání dotace Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o účetnictví, zákon o sociálních službách, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office z toho EXCEL - pokročilá znalost), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent pro financování sociálních služeb oddělení financování sociálních služeb na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje Personální útvar Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 30. 4. 2024 do 12:00 hodin. kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Martina Bernátová telefon: 585 508 568, email: m.bernatova@olkraj.cz Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11. Termín nástupu: 1. 6. 2024 Předpoklady: -Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk -Bezúhonnost Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt). K přihlášce připojte: -Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem). -Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

OlomoucSociální služby pro seniory Ol
od 27 570 Kč

Asistenti pedagogů

OlomoucZákladní škola a Mateřská škol
15 999 - 20 318 Kč

Sociální pracovníci v oblasti péče o zdravotně postižené

OlomoucKlíč - centrum sociálních služ
13 700 - 23 200 Kč

Sociální pracovníci specialisté v oblasti péče o zdravotně postižené

OlomoucKlíč - centrum sociálních služ
30 800 - 43 500 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní pracovníci péče o děti v mimoškolských zařízeních

KladnoOblastní nemocnice Kladno, a.s
od 20 000 Kč

Asistenti vychovatelů

Jablonec nad NisouStřední škola řemesel a služeb
20 000 - 25 000 Kč

Asistenti pedagogů

Plzeň-jihZákladní škola Merklín, okres
od 23 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.