Požadované zkušenosti/technické dovednosti: - odbornost v oblasti poskytování technické podpory každodenního provozu na úrovni Tier II/Tier III a poskytování služeb v oblasti technologií pro spolupráci (IP telefonie, webové konference, video služby). - Zkušenosti s globálním prostředím a modelem provozu "follow-the-sun". - přehled na vysoké úrovni o technologiích Cisco / MS Teams a jejich produktovém portfoliu - Znalost procesů ITIL nebo podobných osvědčených postupů (např. řízení změn, incidentů a problémů). - Prokazatelné odborné znalosti v oblasti analýzy, diagnostiky a oprav jednoduchých a středně složitých incidentů sjednocené komunikace - Znalost technologií sjednocené komunikace včetně IP telefonie, PBX/Call Manageru, řešení hlasové pošty, kontaktních center, hlasových/analogových bran, CUBE/SBC, MS Teams jak on-premise, tak i cloudových - Koncepční znalost hraničních technologií (EXP) je výhodou - Koncepční znalost hlasových protokolů, kodeků a globálního telefonního plánu vytáčení - Uznávané oborové certifikace, jako je CCNA/CCNP/Microsoft 365 (Azure/MS Teams), jsou další výhodou. - Schopnost komunikovat a naslouchat obchodním potřebám, transformovat je do technických řešení a samostatně je dodávat do výroby - Vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti v rámci maticové organizace - Plynulá angličtina v ústní i písemné komunikaci - Zodpovědnost a schopnost pracovat pod tlakem s omezeným dohledem. - Schopnost vytvářet pozitivní vztahy na všech úrovních v různých skupinách a týmech. - Schopnost zvládat měnící se priority a pracovat v krátkých termínech - Zkušenosti s prací napříč technickými a obchodními týmy za účelem dosažení společných cílů a dobré zákaznické zkušenosti