Ostatní uklízeči a pomocníci

Hledáme spolehlivého pracovníka na pozici PRACOVNÍK ÚKLIDU, pro pravidelný úklid u našeho klienta ve Strakonicích. Objekt se nachází v těsné blízkosti vlakového nádraží. Praxe v oboru vítána, ale není vyžadována.
NÁPLŇ PRÁCE: Jedná se o běžný úklid administrativních prostor (chodeb, kanceláří, WC, šatny, schodiště) a doplňování hygienického materiálu (toaletní papír, mýdlo) a další práce dle požadavku nadřízeného.
NABÍZÍME: dlouhodobou stabilní brigádu u české společnosti, která je na trhu více jak 27 let - práce je vhodná jako přivýdělek, pracujete cca 50 minut v pracovní dny v odpoledních hodinách (čas lze přizpůsobit po dohodě s klientem). Mzda je 3 230 Kč měsíčně.
Vhodné i pro osoby se ZP.
POŽADUJEME: pečlivost, spolehlivost, dochvilnost a čistý výpis z rejstříku trestů.
Kontakt e-mail: job@kvalita.com

Plat od:
3 230 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Linda Šupitarová
job|kvalita#com







Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.