Odborní asistenti v administrativě
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění.
- (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem).
Charakteristika činnosti:
Zajišťování specializované organizační a koordinační činnosti na úseku sekretariátu místostarosty a tajemníka. Zajišťování porad vedoucích odborů, vyhotovování zápisů těchto porad, organizování časového rozvrhu místostarosty a tajemníka MěÚ, příprava podkladů pro
jednání místostarosty a tajemníka s jinými subjekty. Organizační zajištění zasedání zastupitelstva
města, pořizování a zpracování zápisu a usnesení ze zasedání zastupitelstva města. Kompletování plnění úkolů jednotlivých odborů a interním auditem v rámci usnesení rady města, zastupitelstva města, vedení města a v rámci zápisů osadních výborů zastupitelstva města a zpracovávání materiálů orgánů města. Poskytování informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím. Výkon funkce dispečinku vozidel města. Aktualizace webových stránek města dle svěřených přístupů.
Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání.
Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů).
Jiné požadavky:
- vysoké pracovní nasazení,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- příjemné vystupování,
- dobrá znalost práce na PC,
- psaní všemi deseti výhodou
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím výhodou,
- praxe v dané oblasti výhodou,
- řidičský průkaz B výhodou.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Požadované doklady:
- profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č.2/2024" a označte číslem výběrového řízení.
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 10.4.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),
v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučí
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.