Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Co Vás u nás čeká? V rámci týmu kvality budete vytvářet a aktualizovat potřebnou dokumentaci. Budete provádět monitorování ukazatelů kvality potřebných pro zajištění kvality v rámci přidělené oblasti a dle příslušných norem čí nástrojů kvality; připravovat reporty kvalitativních ukazatelů; aktivně se účast při auditech; podílet se na řešení reklamací, neshod, předkládat návrhy a implementovat nápravná opatření; spravovat agendu řízení změn a řízení dokumentace. Co očekáváme my od Vás? VŠ nebo SŠ (praxe min. 5 let) - technický obor nebo kvalita; aktivní znalost AJ slovem i písmem min. na úrovni B2 - zpracování dokumentace, aktivní účast při auditech v AJ; výborná znalost práce s MS Office; smysl pro detail a pečlivost; schopnost samostatné práce a předkládání návrhů na změny; schopnost analyzovat problém a hledat jeho řešení; implementace nastavených opatření; komunikační schopnosti při osobním i písemném kontaktu, týmová práce. Nabízíme: flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenkový paušál, 5 dní placeného volna k dovolené navíc, 3 dny zdravotního volna, dárkové šeky k pracovním výročím, vzdělávací kurzy, školení, stravenkový paušál 115 Kč/den

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Hradec KrálovéMěsto Nový Bydžov
21 710 - 31 820 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaVelvyslanectví Syrské arabské
od 26 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaA-Z company s. r. o.
od 18 900 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaArelion Czech Republic a.s.
od 60 000 Kč

Ostatní úředníci

JičínMěsto Hořice
23 390 - 34 370 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoLeglife s.r.o.
od 44 745 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.