Úklid pro OZP, PMS,Hodonín, 116 Kč/h.,stravenky, zkrácený úvazek, volné víkendy, náborák 10 200 Kč, dopravné

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky úklidu OZP. Pracoviště: PMS Hodonín,Národní třída 266/14, 695 01 Hodonín Náplň práce: • Pravidelný úklid místností ručním nebo strojovým způsobem • Vysávání koberců • Stírání podlah • Vynesení košů • Otření prachu a omaků na nábytku • Úklid sociální zařízení a společných prostor Nabízíme: • HPP • Počet míst: 1 • Směnnost: Po-pá:odpolední • Pracovní úvazek: zkrácený – 4hod/den. • Mzda: 116,10 Kč/hod. • Nástup ihned Benefity: • Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč • Stravenky • Proplácení vstupní lékařské prohlídky • Dopravné Požadujeme: • Spolehlivost • Výpis z Rejstříku trestů • Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce) Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky! Volejte nebo pište o podrobnější informace: 723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní uklízeči a pomocníci

HodonínOPTIMIA facility s.r.o.
od 120 Kč

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

HodonínStřední škola průmyslová a umě
od 18 900 Kč




Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.