Specialisté podpory podnikání, správci projektů

První kontakt: e-mailem nebo telefonicky Nástup možný ihned nebo dle dohody. Práce na plný či zkrácený úvazek. Pracovní náplň této pozice: o Koordinátor zakázek pro výběrová řízení projekční kanceláře. o Zpracování formální stránky nabídek / poptávek pro projekční kancelář. o Posouzení nabídek / poptávek. o Podpora při vytváření cenotvorby. o Průběžné zpracovávání výsledků výběrových řízení. o Příprava pro provádění finančních rozborů výběrových řízení. o Komunikace s partnerskými firmami. o Příprava podkladů a komunikace s úřady na stávajících zakázkách. o Vedení asistentky kanceláře. o Organizační a komunikační schopnosti. o Schopnost týmové práce. o Systematický a pečlivý přístup. o Schopnost analýzy psaného textu. o Ochota vzdělávat se. Jsme flexibilní: o Volný začátek a konec pracovní doby. o Zkrácená pracovní doba dle individuální domluvy. o Práce v přátelském týmu do velikosti 18 osob. o Vlastní organizace práce. Myslíme na Vás: o Jedenkrát ročně víkendový wellness pobyt pro dva. o Občerstvení na pracovišti (ovoce, cereálie, čaj, káva). o Laser game, bowling, posezení v restauraci, vánoční večírky. o Služební telefon s daty a voláním i pro soukromé účely. o Hrazené parkování nebo příspěvek na dopravu. Možnosti pracovního poměru: o Dokončené magisterské studium na vysoké škole humanitního nebo technického oboru. o Nástup je možný ihned. o Plný nebo částečný úvazek (HPP). o Možnost spolupráce při rodičovské dovolené. o V případě zájmu prosíme o zaslání CV a také si rádi přečteme pár řádků o Vás (kariera@qualitygroup.cz) Mzdové ohodnocení: Od 35 000 Kč / měsíc dle praxe a schopností Rádi Vás poznáme a těšíme se na osobní setkání.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaLyes Belaiboud
od 21 300 Kč

Ostatní specialisté v oblasti politiky organizací

PrahaIKEA Purchasing Services (Czec
od 95 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaOBZOR, výrobní družstvo invali
od 14 200 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaSVETOČ COMPANY s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaGLOBAL AZ TRADE s.r.o.
od 22 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.