Specialisté v sociální oblasti

Do našeho týmu nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Postoloprtech hledáme sociálního pracovníka.
Požadované vzdělání: VOŠ v oblasti sociální práce, sociální pedagogika, sociální a humanitární činnost, sociálně právní činnost
Pracovní úvazek ve výši 1,0.
Další požadavky:
- praxe v oblasti služeb sociální prevence výhodou (vč. NZDM)
- chuť a motivace pracovat s dětmi a mládeží
- zájem o druhé a sociální témata
- empatie, dobré komunikační dovednosti, pozitivní myšlení
- časovou flexibilitu, ochotu pracovat v odpoledních hodinách
- komunikační dovednosti, kreativita a inovativnost
- uživatelská znalost PC
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
Další požadavky: motivační dopis a profesní životopis (s přehledem dosavadní praxe) zasílejte na e-mailovou adresu: sas.romano.j@seznam.cz .
Vybraní uchazeči (splnující kvalifikační požadavky) budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Nástup od 1. 6. 2024

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Louny
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Petra Szaffnerová Bímonová
601393247
sas#romano|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Asistenti učitelů

ŠumperkZákladní škola Postřelmov, okr
12 520 - 15 900 Kč

Sociální pracovníci specialisté v oblasti péče o zdravotně postižené

JihlavaINTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z.ú.
25 000 - 30 000 Kč

Asistenti pedagogů

DěčínVýchovný ústav, Dětský domov s
17 540 - 23 720 Kč

Pracovníci péče o děti v domácnostech

JihlavaGenerace KK, z. s.
22 500 - 24 500 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.