Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Pracovní poměr na dobu neurčitou, turnusové služby (denní + noční směny). Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky. Náplň práce: zajištění chodu recepce, komunikace s hosty, práce s hotelovým rezervačním systémem, práce s rezervačními portály, vyřizování pošty. Požadavky: znalost min. AJ, bezúhonnost, komunikativnost, flexibilita, smysl pro pořádek, práce i během víkendů a svátků, profesionální jednání, spolehlivost, zodpovědnost, výhodou praxe v oboru. Zaměstnanecké výhody: zvýhodněná personální strava, možnost osobního ohodnocení, možnost personálního ubytování mezi směnami. Kontakt - paní Drašnarová Iva, tel.: 608 268 914 (od 08:00 hod. do 16:00 hod.), e-mail: recepce@hotel-beranek.com (pro zaslání životopisu). Pracovník/pracovnice bude vybrán/vybrána na základě výběrového řízení.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

PlzeňHOTEL VICTORIA s.r.o.
26 000 - 28 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

OstravaVysoká škola báňská - Technick
23 440 - 28 990 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

BruntálVojenská lázeňská a rekreační
24 000 - 26 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

PrahaKongresové centrum Praha, a.s.
27 000 - 31 500 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Český KrumlovFONTÁNA HOTEL, s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.