Obchodní referenti

pracoviště Slavkov pod Hostýnem
- Náplň práce: vyřizování emailů, organizování projektů, fakturace, pokladna, tvorba cenových nabídek, komunikace se zákazníky
- Požadavky: zkušenosti na podobných místech, chuť tuto práci dělat, svědomitost, pečlivost ke svěřeným úkolům, řešení více úkolů současně, organizace a dotahování práce do konce, skvělá komunikace na úrovni, zvládaní vypjatých situiací s klidem, nadhledem i humorem, časová flexibilita
- PD Po-Pá, 6:30 - 15:00 hod.
- Písemné žádosti se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: personalni@unar.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice o kterou se ucházíte.

Plat od:
30 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lubomír Unar
personalni|unar#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

TřinecMEPAC CZ, s.r.o.
25 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

PříbramCLA Distribution, s.r.o.
12 000 - 14 000 Kč

Obchodní referenti

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Obchodní referenti

JaroměřREKO s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

KroměřížHARKO s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
33 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.