Hlavní účetní

POPIS POZICE:
Evidence došlých faktur a fakturace
Zabezpečení platebního styku, Cash flow
Příprava denního, týdenním a měsíčním reportingu
Analýza a komplexní zpracování saldokont, SELF-BILLING
Účtování bankovních výpisů, zodpovědnost za pokladní hotovost.
Spolupráce s auditory, zpracování statistických údajů.
Provádění měsíčních a ročních závěrek, revize zůstatků účtů, inventarizace majetku
Příprava měsíčních hlášení pro skupinu, koordinace se společnosti ve skupině
POŽADAVKY:
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Praxe na obdobné pozici podmínkou
Pokročilá znalost MS Office podmínkou
Znalost SAP podmínkou
Pokročilá znalost anglického jazyka - slovem a písmem podmínkou
Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
Zaměstnanecké benefity:
Příspěvek na obědy - stravenkový paušál (100,-Kč/den) plně hrazený zaměstnavatelem,
25 dní dovolené za kalendářní rok
Školení zdarma
Odměna za zlepšovací návrhy a záchyty
Odměna za pracovní výročí a životní výročí, příspěvek při narození dítěte, odměna bezpříspěvkovým dárcům krve
Stravování: chlazenkové, nápojové a coffee automaty, sodastream
Příspěvek na Multisport kartu
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně.

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Erika Gladišová
775 504 091
erika#gladisova|sodecia#com






Podobné nabídky práce

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

BrnoMoravia IT s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Hlavní účetní

BruntálDomov pro seniory Vrbno, přísp
23 390 - 37 170 Kč

Rozpočtáři specialisté

JeseníkJiří Marinka
33 000 - 37 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

BrnoDIRS Brno s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.