Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Náplň práce:
Vyřizování dotazů telefonicky a e-mailem ve slovinském jazyce.
Kontrola odeslání objednávek dle slíbeného termínu.
Zpracování dotazů na webu ve slovinském jazyce.
Reklamace zásilek u přepravců dané země.
Požadujeme:
Slovinský jazyk slovem i písmem (ideálně rodilá/ý mluvčí, žijící v ČR).
Schopnost domluvit se česky.
Komunikace se zákazníky ve slovinštině, s kolegy v češtině.
Práce na PC (Word, Excel, interní uživatelský program).
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, zaměstnanecká sleva na produkty,
odpovídající zaškolení, podpora celého týmu, přátelský kolektiv, bezproblémové firemní parkování, zázemí české stabilní společnosti
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.