Mzda 200 Kč/h - Člen bezpečnostního týmu (M/Ž) auto-polygonu

Co říká M2C o pozici Zajímá vás svět automobilů, baví vás rychlá jízda a chcete nahlédnout do testování nových technologií, které znamenají budoucnost? Přidejte se do bezpečnostního týmu na polygonu v Sokolově! Náplň práce: • Koordinační a řídící činnost • Obsluha bezpečnostních technologií, kamerového systému, požární signalizace, EZS a radiostanice • Zásahová činnost u poplachů a mimořádných situací, pochůzková a patrolovací činnost i s vozidlem • Kontrola oprávněnosti a odbavování vstupu/odchodu zaměstnanců, návštěv a kontroly vozidel • Správa klíčového hospodářství, ID karet a příchozí pošty • Komunikace se servisními organizacemi a interními partnery • Telefonická a emailová komunikace s klientem a složkami IZS • Zpracovávání dokumentace, reporting interní i klientovi Požadavky: • AJ na úrovni min. B1 – PODMÍNKOU (častá komunikace) • ŘP sk. B – AKTIVNÍ ŘIDIČ • Zkušenost s vedením týmu – VÝHODOU • Práce na PC – PODMÍNKOU • Certifikát strážný • Bezúhonnost • Rotace na všech pozicích • Zkušenosti v bezpečnostní službě a znalost EPS, EZS, CCTV – VÝHODOU • Kladný vztah k technologiím obecně (drony aj.) • Pečlivost a důslednost • Důvěryhodnost, schopnost nakládat s citlivými informacemi, spolehlivost a pracovitost • Dobrá fyzická kondice Nabízíme: • Mzdu 200 Kč/h na HPP/DPP • Možnost týdenních záloh • Práci v nepřetržitém provozu • Kompletní uniformu • Zvýhodněné volání O2 • Příspěvek na stravování • MultiSport kartu • Výroční odměny • Happy days Zázemí stabilní společnosti, práce na zajímavém projektu, MZDA vždy včas. Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.
Vhodné pro: absolventy, OZP,
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.