Sociální pracovníci v oblasti poradenství (včetně pedagogicko-psychologických poraden)

- minimálně SŠ vzdělání, min. věk 21 let, dobré komunikační schopnosti, schopnost týmové i samostatné práce, ochota vzdělávat se a rozvíjet
-práce na 0,7-1 úvazku
-výhodou praxe v oboru
- poskytování poradenství a terapie lidem, kteří se potýkají se závislostmi
-řid. průkaz B-aktivní řidič
Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

Plat od:
23 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Havlíčkův Brod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jana Pešková
602 423 414
jana#peskova|kolping#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?