Ostatní pracovníci vězeňské služby

Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Platové podmínky: - 11. platová třída dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění a v závislosti na dosažené praxi + zvláštní příplatek. Náplň práce: - konfigurace, správa a údržba sítí LAN a WAN, HW výpočetní techniky - zkušenosti s administrací Windows Active Directory - zkušenosti s administrací serverových systémů Windows a virtualizací VMware - servis, administrace a obsluha PC (rozhraní Windows 10/11) - zajišťování reprodukce a obměna HW - zajišťování dodavatelských oprav a profylaxe výpočetní techniky - všeobecný rozhled v IT problematice - základy počítačové bezpečnosti - komunikační schopnosti, aktivní přístup, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost - podpora koncových uživatelů a operativní řešení problémů a požadavků - vedení majetkové evidence výpočetní techniky - práce v kancelářských a agendových aplikacích (MS Office, spisová služba, apod.) - trestní bezúhonnost

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Referenti a vrchní referenti vězeňské služby čr

NymburkVězeňská služba České republik
od 31 970 Kč

Ostatní pracovníci vězeňské služby

SokolovVězeňská služba České republik
30 070 - 30 360 Kč

Pracovníci vězeňské služby

NymburkVězeňská služba České republik
od 31 970 Kč

Referenti a vrchní referenti vězeňské služby čr

PlzeňVězeňská služba České republik
29 160 - 40 140 Kč

Asistenti vězeňské služby čr

OstravaVězeňská služba České republik
od 34 800 Kč

Ostatní pracovníci vězeňské služby

OstrovVězeňská služba České republik
od 43 530 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.