Všeobecní administrativní pracovníci

Kontakt: NECHODIT NA ADRESU MÍSTA VÝKONU PRÁCE, JE NUTNÉ ZASLAT ŽIVOTOPIS E-MAILEM Náplň práce: - obchodní činnost - komunikace s klientem (osobní, telefonická, e-mailová) - tvorba cenových nabídek - administrativa Požadujeme: - obchodního ducha - chuť se učit - výborné komunikační schopnosti - samostatnost a pečlivost - organizační schopnosti - uživatelskou znalost práce na PC - středoškolské vzdělání výhodou, ne podmínkou Pozice je vhodná i pro osoby bez praxe v oboru. Nabízíme: - práci ve stabilní, dynamicky se rozvíjející firmě - motivační výkonnostní finanční ohodnocení - úplné zaškolení a zapracování - příjemný kolektiv - firemní akce - benefity (prémie, zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich blízké, volnočasové benefity apod.) První kontakt: pošlete profesní životopis na prace@svet-oken.cz Společnost Svět oken s.r.o. patří mezi přední české výrobce a prodejce výrobků prvotřídní kvality. Nabízí zejména plastová a hliníková okna a dveře, garážová vrata, zasklení, pergoly, stínicí techniku a mnoho dalších doplňků.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.