Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, pracovní režim - jednosměnný provoz 07:30 - 16:30 hod. / později dvousměnný provoz 11:30 - 20:00 hod. Nástup možný ihned.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.

Náplň práce: příjem a výdej zboží, manipulace se zbožím v rámci skladu, balení balíků pro zákazníky, práce v systému POHODA a interním systému, inventarizace zásob, obsluha manipulační techniky.

Požadavky: minimálně středoškolské vzdělání, platný řidičský průkaz skupiny B, zkušenost s vysokozdvižným vozíkem výhodou, znalost systému POHODA výhodou, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), samostatnost, flexibilita a aktivní přístup.

Zaměstnavatel nabízí: zaměstnání stabilního zaměstnavatele; možnost uplatňovat své zkušenosti, nápady a znalosti; příjemný pracovní kolektiv; možnost vyzkoušení produktů doma; zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké slevy na produkty - výhodné nákupy).

Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete svůj životopis na e-mail: koblizek@robotworld.com

Plat od:
24 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Náchod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
04.04.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Aleš Koblížek
koblizek|robotworld#com







Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?