Všeobecní administrativní pracovníci

Nástup možný i dohodou.

Náplň práce:
Administrativní podpora pro obchod s polskými partnery - komunikace (písemně i telefonicky), zpracování objednávek, ceníků a dalších požadavků od zákazníků. Překlady manuálů, datalistů k produktům a dalších materiálů. Korekce textů, příprava informačních newsletterů, správa databáze polských obchodních partnerů.

Požadavky:
Nutná znalost polského jazyka (stupeň rodilý mluvčí), vítána znalost anglického jazyka.
Vzdělání v ekonomickém nebo příbuzném oboru výhodou.

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: jaroslav.durda@safe-home.eu

Plat od:
19 700 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jaroslav Ďurďa
jaroslav#durda|safe-home#eu






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaLyes Belaiboud
od 21 300 Kč

Ostatní specialisté v oblasti politiky organizací

PrahaIKEA Purchasing Services (Czec
od 95 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaOBZOR, výrobní družstvo invali
od 14 200 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaSVETOČ COMPANY s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaGLOBAL AZ TRADE s.r.o.
od 22 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.