Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

z: 9.2.2024, a:28.2.2024

Hledáme do našeho stomatoligického centra nového zaměstnance na pracovní pozici účetní - personalistka.

Náplní práce je vedení vešerké učetní,mzdové a personální agendy.

Požadujeme znalost podvojného účetnictví, samostatnost, zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem, dobré komunikační schopnosti, flexibilitu. Znalost programu Pohoda velkou výhodou.
Nabízíme stabilní zaměstnání s přátelským kolektivem. Nástup možný ihned, případně dle dohody.Zajištění zubní lékařské péče pro zaměstnance a rodinné příslušníky

Inf: schůzka po předchozí telefonické dohodě.


Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Studénka
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Annette Köllnerová
602 321 840
annette#kollnerova|dentadel#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Ústí nad LabemStátní veterinární správa
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.