Dělníci v oblasti výstavby budov

Přijmeme zaměstnance na HPP, pracovní pozice: Pomocný pracovník ve stavebnictví. Praxe není nutná, šikovné ruce ano. Strojní a nebo řidičský průkaz skupiny B vítaný. Jakákoli stavební či elektrikářská zkušenost výhodou. Pracovní oblast do 100 km od Prahy. Nabízíme služební vůz a telefon. Nástup možný ihned. Pracovní doba přibližně od 8:00 do 16:00 hodin. Více info na tel. 773 601 170 pan K. Hanzlík, email: k.hanzlik24h@seznam.cz

Plat od:
37 000 Kč
Pracoviště:
Mělník
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.02.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Karel Hanzlík
773 601 170
v#hanzlikova|corcaroli#eu






Podobné nabídky práce

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaVIK.SOF.VAN. s.r.o.
od 19 500 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaPragVip s.r.o.
od 23 600 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaUZK Invest-stav s.r.o.
od 18 900 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaGolden Network s.r.o.
od 19 500 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

ChrudimJiří Petráň
21 000 - 35 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaS.F.C. Rekonstrukce a Montáže,
od 23 600 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.